• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
Mere9090

Mere9090

Member
Jan 15, 2026
15
hey everyone again. Just posting my final thread here, 12 hours before my planned ctb time (12am, located in Australia). I'll be going by SN >99% purity and in a hotel in a different city. I should be leaving for the hotel shortly, have already packed my bag and things. About to change into my chosen clothes now and have printed my note to family already too. Feeling nervous now, but also so relieved that today is finally the day. It's a difficult decision, but it's looking like things will work out and everything is going to plan so far.

My protocol (previously posted too) is here:
- 20 SN 99% purity (10g each cup, I'm light, sensitive to substances and don't mind it taking a bit longer)
- Mylanta/antacid (double dose of what is recommended on label)
- Paracetamol 1000mg

1. Fast for 8-12 hours (likely 12 hrs, from 12pm onward)
2. Two hours before, stop drinking liquids (10pm)
3. One hour before, 1000mg paracetamol (11pm)
4. Forty minutes before, begin dissolving SN into both cups in 50-100ml water (10g per cup, two cups)
5. Fifteen minutes before, antacid double dose (11:45pm)
6. Put note outside hotel room door to 'call police if I don't answer the door at checkout time, do not enter' (11:50pm)
7. Lock hotel room door and barricade with chairs/desk/furniture (police will be looking for me and could find me - is this required, to barricade?)
8. Listen to final chosen songs and drink SN solution, lay back on chair or bed and relax (12am)
9. Potentially chew on gum afterward and bring mouthwash to reduce the aftertaste

Começo o jejum em aproximadamente 25 minutos e tudo começa a parecer real. Isso está realmente acontecendo, mal consigo acreditar. Me sinto tão calmo. Às vezes, meu coração acelera um pouco, percebendo o que está prestes a acontecer, mas na maior parte do tempo estou lúcido. Honestamente, mesmo sendo bem jovem (19 anos), sinto que já vivi tempo demais. Como se não tivesse nada em comum com outras pessoas da minha idade e não tivesse nascido para este mundo. Isso me deixa ainda mais certo de que a única saída para toda essa dor é a morte. Porque mesmo quando estou bem mentalmente e não estou deprimido, não tenho sentido, propósito ou sinto qualquer realização na minha vida. Agora, estou deprimido e ficou ainda mais óbvio que meu suicídio sempre foi inevitável e a única solução permanente para tudo isso. Estou tão feliz por ter a escolha e a capacidade de acabar com esse ciclo implacável de episódios depressivos e dor anuais. Os tratamentos, medicamentos, terapia, nada disso ajuda, e se você realmente quer ajuda "de verdade", é caro e inacessível. Além disso, exige muito esforço, energia e motivação, que eu não tenho. As internações hospitalares forçadas e os medicamentos obrigatórios também não ajudam em nada, e estou cansada de tudo isso e desse sistema falho. Eu simplesmente não aguento mais e quero que isso pare. Quero que tudo pare, não consigo suportar mais.

Então, quero agradecer a todos mais uma vez aqui no SaSu. Foi muito especial fazer parte desta comunidade antes do meu parto e significou muito para mim. Esta comunidade é muito gentil, prestativa e acolhedora. A riqueza de recursos e conhecimento aqui fornece às pessoas que sofrem as informações necessárias para que possam partir em paz, e eu agradeço muito por isso. Espero que isso tenha significado algo para alguém, ou que minhas contribuições tenham sido úteis aqui, e continuarei postando atualizações sobre minha jornada nas próximas 12 horas. Espero encontrar a paz em breve. :)
Olá, sou nova aqui, poderia explicar a indicação do antiácido e paracetamol do seu protocolo? 🙏