• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
hache.cicatrizes

hache.cicatrizes

« Brilla, mientras estés vivo.»
Aug 10, 2019
8
No hay ganas para nada. Solo quiero cojer el teléfono y conversar con alguien...

TiredOfLife95

TiredOfLife95

Catched the bus, goodbye everyone ❤
Aug 25, 2019
103
Hola, podemos conversar :)

hache.cicatrizes

hache.cicatrizes

Aug 10, 2019
8
Gracias, puedes decir un horario que estés conectada para escribirte...

TiredOfLife95

TiredOfLife95

Catched the bus, goodbye everyone ❤
Aug 25, 2019
103
Aún debes esperar 24 horas hasta que puedes mensajar privadamente...no se decirte cuando estoy conectada porque no se de cuál País eres tu...yo soy de Italia y los horarios pueden ser diferentes, yo estoy aquí todos los días, cuando puedes mensajar privadamente me puedes contactarme

hache.cicatrizes

hache.cicatrizes

Aug 10, 2019
8
Pasaron años, casi lo logró por un impulso pero nada. Ahora estoy inestable y odio es manera tan jodida de que me ignoren o que me ignore ella y que haga como si nada y no se de cuenta del daño emocional que me causa. Ya ni quiero seguir. Dormir otra vez para olvidar solo sa pesadillas.