• Hey Guest,

    If you would still like to donate, you still can. We have more than enough funds to cover operating expenses for quite a while, so don't worry about donating if you aren't able. If you want to donate something other than what is listed, you can contact RainAndSadness.

    Bitcoin Address (BTC): 39deg9i6Zp1GdrwyKkqZU6rAbsEspvLBJt

    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9

    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8

C

calculusmaster

Member
Jun 13, 2024
25
the time will be in brazilian time

20:00 80mg propanolol + 1000mg ibuprofen
20:15 30mg metoclopramide + 8mg ondansentrone
20:30 10mg alprazolam + 1mg clonazepam + 40mg propanolol
20:45 20ml antacid magnesium milk
20:55 pop 1 strepsil to get rid of taste
21:00 SN drink ( 25g in 60ml of water with 5mg of crushed alprazolam )
pop some minties to get rid of taste and listen to A quick one before the eternal worm devours connecticut until death

can't really share my story and I've been waiting to be home alone for a looong time and this is my only chance
ill keep you guys updated
just took 10mg of alprazolam and 1mg of clonazepam
7 minutes until SN drink wish me peace guys
im already lethargic because of the benzos
 

Attachments

  • 20240715_203837.jpg
    20240715_203837.jpg
    6.6 MB · Views: 0
Last edited:
  • Hugs
  • Love
  • Like
Reactions: a.hamza.13, lilac-moonbeam, lost_ange2211 and 11 others
K

Klimpop

Member
Jun 6, 2023
86
Wishing you a peaceful and swift transition.. (L)
 
Sun_

Sun_

Member
Jul 4, 2022
46
La hora será en horario brasileño.

20:00 80 mg de propanolol + 1000 mg de ibuprofeno
20:15 30 mg de metoclopramida + 8 mg de ondansetrón
20:30 10 mg de alprazolam + 1 mg de clonazepam + 40 mg de propanolol
20:45 20 ml de leche antiácida con magnesio
20:55 toma 1 strepsil para eliminar el sabor
21:00 Bebida SN (25 g en 60 ml de agua con 5 mg de alprazolam triturado)
Tómate unas mentas para deshacerte del sabor y escucha "A quick one before the eternalworm devours connecticut till death" (Un rápido antes de que el gusano eterno devore a Connecticut hasta la muerte).

Realmente no puedo compartir mi historia y he estado esperando estar sola en casa durante mucho tiempo y esta es mi única oportunidad.
Os mantendré informados.
Acabo de tomar 10 mg de alprazolam y 1 mg de clonazepam.
Faltan 7 minutos para que SN beba, deséenme paz, chicos.
Ya estoy letárgico por las benzodiazepinas
¿Como te sentís?
 
3x+1

3x+1

Curious
Nov 9, 2023
25
You have a great music taste, I wish for you to have a peaceful transition
 
C

calculusmaster

Member
Jun 13, 2024
25
I got knocked out because of benzos and ended up in a clinic hospital
 
  • Aww..
  • Hugs
Reactions: lilac-moonbeam, thebelljarrr, rozeske and 2 others
P

Praestat_Mori

Mori praestat, quam haec pati!
May 21, 2023
10,044
Safe travels and good luck! I hope you find peace!
 
C

calculusmaster

Member
Jun 13, 2024
25
guys it all went wrong. apparently the benzos knocked me out before I got to drink the sn. maybe ill take the benzos 10 mins before
Se importaria de compartilhar mais detalhes? O resgate foi feito pelo SUS?
nao sei como foi pois meus pais que me viram no chao deitado e a porra do meu SN caiu todo no chao tambem 🫠
 
  • Hugs
  • Like
  • Love
Reactions: Mateira, lnlybnny, AmberianDawn and 2 others
Agon321

Agon321

I use google translate
Aug 21, 2023
1,186
guys it all went wrong. apparently the benzos knocked me out before I got to drink the sn. maybe ill take the benzos 10 mins before

nao sei como foi pois meus pais que me viram no chao deitado e a porra do meu SN caiu todo no chao tambem 🫠
Well, you're not alone. Some other people have had similar situations happen to them.

Everyone should be careful with Benzos and before CTB it is worth testing how our body reacts to Benzos.

How are you feeling mentally and physically?
 
infinitend

infinitend

Tudo é transitório
Apr 10, 2024
56
E depois recebeu alta? teve ala psiquiatrica algo assim?
 
  • Like
Reactions: Nefera
A

alce

Member
Dec 7, 2023
8
Sinto muito não ter dado certo, espero que tudo corra da forma que deseja na próxima. Se não for incômodo, poderia me tirar uma dúvida, o meto e o propanolol vc precisou de receita pra comprar? Comprou pessoalmente na farmácia ou online?
 
EternalSummer

EternalSummer

Experienced
Nov 13, 2020
240
People are taking these huge crushed benzos dosages way earlier than they should, take small doses of it progressevely, doesnt even need to me crushed. Only after you drink the SN you should take the big crused benzo dosage, then it can be a full pad, my plan is to start taking 2.5mg of clonazepam with the analgesic(paracetamol) 1 hour prior, than every 20 min take 1mg ( 10 drops). Only after the SN is ingested I'll take a full tablet of crushed diazepam tablet(300 mg).

One other guy had the same experience as you, so it should serve as a lesson to everybody else, go ez with the benzos before taking the SN. A ruined attempt can be one of the worst experiences in someone's life, so pls, be careful with the ammount of benzos before the SN.
 
Last edited:
  • Informative
  • Like
Reactions: Nefera and rozeske
C

calculusmaster

Member
Jun 13, 2024
25
E depois recebeu alta? teve ala psiquiatrica algo assim?
eu lembro de estar na sus e me puseram algumas coisas no peito pra checar meus batimentos cardiacos.
E depois recebeu alta? teve ala psiquiatrica algo assim?
nao sei o que aconteceu depois mas eu creio que será dificil eu conseguir efetuarr novamente o plano.
SN + meto + propanolol + ppi + benzos me custaram em torno de 200 reais, assim que eu conseguir os 200 eu vou num airbnb pra não ter chance disso acontecer novamenete
E depois recebeu alta? teve ala psiquiatrica algo assim?
felizmete nao
 
Last edited:
phoebie467

phoebie467

Member
Mar 17, 2024
39
Eu também estava pensando em tomar o benzo antes do SN, mas acho que é importante testar pelo menos uma vez antes, pra saber o tempo exato que ele começa a fazer efeito no seu corpo. Não só o benzo mas os outros medicamentos tbm.

E esse leite de magnésia aí, realmente serve como antiácido? Meus avós tomam isso pra limpar o estômago. As vezes que eu tomei isso, ou foi pra forçar um vômito, ou foi pra ter uma dor de barriga intencional.
 
C

calculusmaster

Member
Jun 13, 2024
25
eu só tinha tomado pq tenho refluxo fudido e ele realmente ajuda, mas se vc n tiver nenhum problema de estomago melhor nem tomar
 
R

razahcareca27

Member
Apr 5, 2024
60
E esse leite de magnésia aí, realmente serve como antiácido? Meus avós tomam isso pra limpar o estômago. As vezes que eu tomei isso, ou foi pra forçar um vômito, ou foi pra ter uma dor de barriga intencional.
até onde sei, é recomendado como antiácido também (embora a recomendação do antiácido em si esteja em discussão hoje em dia). ele também serve como laxante, mas em dose maior do que a dose indicada como antiácido. no rótulo dele há essa informação quanto às doses
 
EternalSummer

EternalSummer

Experienced
Nov 13, 2020
240
até onde sei, é recomendado como antiácido também (embora a recomendação do antiácido em si esteja em discussão hoje em dia). ele também serve como laxante, mas em dose maior do que a dose indicada como antiácido. no rótulo dele há essa informação quanto às doses
Na real na última versão do PPH recomendam anti ácidos de ação imediata e direta no estômago mesmo. Como leite de magnésia ou sal de frutas. Eu vou de sal de frutas mesmo.

Eu finalmente obtive acesso a tudo, já poderia partir esse fds. Só não sei se quero arruinar uma festa de niver de uma amiga, mas meu corpo só será descoberto no dia seguinte no caso. Acho que vai ter que ser no dia 27 mesmo pra mim.
 

Similar threads

007Bob
Replies
81
Views
6K
Suicide Discussion
rj3542
rj3542
O
Replies
0
Views
202
Suicide Discussion
odazai
O
D
Replies
4
Views
377
Suicide Discussion
YosemiteGrrl
Y