• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
sanlcx

sanlcx

Member
Oct 21, 2023
84
Com puridade alta de 98% pra cima, claro, e quais anti-eméticos e anti-ácidos são melhores usar e que dá pra comprar na farmácia sem indicação?

• Like
Reactions: Nx7
sanlcx

sanlcx

Member
Oct 21, 2023
84
Eu também gostaria de saber! 😆 Tava vendo uma outra thread que pode nos ajudar também.

https://sanctioned-suicide.net/thre...egal-online-pharmacy-obtainable-combo.139153/
O foda que neste Bostil tudo é muito controlado, taxado e de baixa qualidade. Eu pesquisei um pouco no mercado livre mas receber isto em casa vai levantar suspeitas
O que mais aparece é o do adicel, dizem eles que tem pureza de 97%. Mas em outro comentário que responderam de alguém no mercado livre disseram 99%... mas fazendo o teste do sangue tá ok se passar? Aí não precisa se preocupar?

• Like
Reactions: Nx7
N

Nx7

Member
Oct 28, 2023
41
Acerca de receber em casa...estou me referindo ao SN...o que achei foi isso apenas: Screenshots 2023 11 03 22 17 55
O que mais aparece é o do adicel, dizem eles que tem pureza de 97%. Mas em outro comentário que responderam de alguém no mercado livre disseram 99%... mas fazendo o teste do sangue tá ok se passar? Aí não precisa se preocupar?
Acredito que sim. Deve dar. Às vezes a gente pode até combinar de começar o processo juntos