• Hey Guest,

    If you would still like to donate, you still can. We have more than enough funds to cover operating expenses for quite a while, so don't worry about donating if you aren't able. If you want to donate something other than what is listed, you can contact RainAndSadness.

    Bitcoin Address (BTC): 39deg9i6Zp1GdrwyKkqZU6rAbsEspvLBJt

    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9

    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8

Alain

Alain

Student
Mar 11, 2020
107
I tried, three years ago, to hang myself. I failed and I don't know why. I started to blackout but my hard breathing became so loud it woke me up (at least I think this is what woke me up). It didn't hurt as much as I thought it would, but maybe it was because I used a scarf and maybe that scarf is why it failed.

Since, I tried to find the perfect way to ctb with no suffering at all. I just bought helium but I'm not sure I will do it correctly and I don't want to end alive with a totally fucked up brain.

I live in France, where drugs are hard to get (even medicine with a very small amount of codeine requires a prescription).

What would be effective, easy to prepare, cheap, and absolutely painless? I don't want blood, for me as for people who will find me. My beloved sister must not see a destroyed body or any graphic stuffs when she'll look at me in my coffin.

Thanks for any help.
 
  • Hugs
Reactions: Mooshi and Indieblue
D

dxnys

Member
Mar 1, 2020
72
Fentanyl sur empire market. C'est un peu cher mais c'est définitivement la meilleure méthode.
J'ai déjà essayé avec de l'hélium et je ne me suis pas évanoui. Il faut un hélium totalement pur, ce qui est assez dur à trouver. J'avais pourtant payer une bouteille 200 balles en location, garantie 100% hélium.
Tu peux essayer à l'argon aussi, les mêmes effets mais ce gaz est plus facile à trouver pure il me semble.

Et pour tes proches va faire ça dans un hotel ou colle un papier sur ta porte leur interdisant l'entrée et leur disant d'appeler une ambulance.
Puis tu bloques la porte. Ca évitera des traumatismes supplémentaires
 
Alain

Alain

Student
Mar 11, 2020
107
Fentanyl sur empire market. C'est un peu cher mais c'est définitivement la meilleure méthode.
J'ai déjà essayé avec de l'hélium et je ne me suis pas évanoui. Il faut un hélium totalement pur, ce qui est assez dur à trouver. J'avais pourtant payer une bouteille 200 balles en location, garantie 100% hélium.

J'ai pas de wallet pour payer en cryptomonnaie, et j'ai pas assez d'argent (gros découvert) pour en ouvrir un et y mettre quoi que ce soit.
Si jamais tu as une solution pour trouver le médicament miracle, en pharmacie si possible...

Pour l'hélium c'est aussi une de mes craintes, en avoir soit trop peu, soit de mauvaise qualité. J'ai payé ça 45€ sur Amazon je regrette vraiment.
 
D

dxnys

Member
Mar 1, 2020
72
En pharmacie tu n'auras rien qui t'accordera une mort sûre et sans douleur. On est en France mdr.
Sinon tu as la corde, achète en une bonne, et avec la bonne méthode tu peux tomber dans les pommes en 10-15 secondes.
C'est un minimum de douleur nécessaire, et c'est aussi très sûr, tu risques pas de te rater si tu te prépares un minimum.
 
  • Like
Reactions: Alain
Alain

Alain

Student
Mar 11, 2020
107
Merci l'ami pour tes conseils. La corde ce sera alors.
 
D

dxnys

Member
Mar 1, 2020
72
Tu peux venir en MP si tu veux plus d'infos et quelques liens sur la corde.
 

Similar threads

carousille
Replies
3
Views
229
Suicide Discussion
SeekingPeace164
SeekingPeace164
femboyy
Replies
5
Views
139
Suicide Discussion
UKscotty
U
F
Replies
5
Views
401
Suicide Discussion
whitesumac
W
U
Replies
1
Views
146
Suicide Discussion
unabletocope
U
catbunny
Replies
4
Views
611
Suicide Discussion
MikUma
MikUma