• UK users: Due to a formal investigation into this site by Ofcom under the UK Online Safety Act 2023, we strongly recommend using a trusted, no-logs VPN. This will help protect your privacy, bypass censorship, and maintain secure access to the site. Read the full VPN guide here.

• Hey Guest,

Today, OFCOM launched an official investigation into Sanctioned Suicide under the UK’s Online Safety Act. This has already made headlines across the UK.

This is a clear and unprecedented overreach by a foreign regulator against a U.S.-based platform. We reject this interference and will be defending the site’s existence and mission.

In addition to our public response, we are currently seeking legal representation to ensure the best possible defense in this matter. If you are a lawyer or know of one who may be able to assist, please contact us at [email protected].

Read our statement here:

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC): 34HyDHTvEhXfPfb716EeEkEHXzqhwtow1L
    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9
    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8
V

vertigo123

New Member
Nov 22, 2022
2
Olá alguem de Portugal? Estou desesperado e preciso de ajuda para me suicidar. Há 3 anos e meio que sofro de uma doença que ngn consegue descobrir. Isto destruiu o meu casamento, o estar com os meus filhos e a minha mulher transformou se num verdadeiro demonio, só quer dinheiro e esta se a cagar para mim mesmo depois de 20 anos de relacionamento. Estou neste momento sozinho extremamente suicida e ataques de panico todos os dias. Ja tentei medicacao mas nada funciona. Estou de baixa e provavelmente vou perder o trabalho. Já nao aguento as nauseas, o mal estar e as constantes dores abdominais. Nao queria deixar os meus filhos mas ja nao aguento mais. Peço ajuda para deixar este mundo.

• Like
Reactions: Sysiphos
OceanBlue

OceanBlue

Feminist
Jun 13, 2021
701
Como está hoje? Recebeu algum apoio do governo?