• Hey Guest,

    If you would still like to donate, you still can. We have more than enough funds to cover operating expenses for quite a while, so don't worry about donating if you aren't able. If you want to donate something other than what is listed, you can contact RainAndSadness.

    Bitcoin Address (BTC): 39deg9i6Zp1GdrwyKkqZU6rAbsEspvLBJt

    Ethereum (ETH): 0xd799aF8E2e5cEd14cdb344e6D6A9f18011B79BE9

    Monero (XMR): 49tuJbzxwVPUhhDjzz6H222Kh8baKe6rDEsXgE617DVSDD8UKNaXvKNU8dEVRTAFH9Av8gKkn4jDzVGF25snJgNfUfKKNC8

burglarlydante

burglarlydante

Member
Apr 30, 2020
87
I need a partner from rj brazil to ctb
I'm decided to ctb by SN, and I didn't want to do it alone, so please, if someone lives in rj brazil, and also wants to ctb by SN
Please pm me
 
Ravel

Ravel

feeling trapped in a dreamless reality
Dec 13, 2021
136
To aqui. Estou procurando sn pra comprar por aqui, mas está meio difícil. Só falar comigo no privado
 
  • Like
Reactions: burglarlydante
I need peace

I need peace

The past is never dead, it's not even past.
Mar 28, 2022
141
Achei esse post só hoje pq ia postar a mesma coisa, sou do RJ e decidi ir pelo método do SN, já achei onde comprar, já achei remédios pra ajudar a funcionar, só tenho o medo humano de ir sozinho, não precisa ir junto, tomar o SN na hora, só preciso de alguém comigo
 
burglarlydante

burglarlydante

Member
Apr 30, 2020
87
Achei esse post só hoje pq ia postar a mesma coisa, sou do RJ e decidi ir pelo método do SN, já achei onde comprar, já achei remédios pra ajudar a funcionar, só tenho o medo humano de ir sozinho, não precisa ir junto, tomar o SN na hora, só preciso de alguém comigo
me chama no privado
 

Similar threads

Willowherb
Replies
0
Views
79
Suicide Discussion
Willowherb
Willowherb
S
Replies
18
Views
753
Suicide Discussion
Pierrot le Fou
Pierrot le Fou
J
Replies
1
Views
200
Suicide Discussion
RemainingDubious
RemainingDubious
E
Replies
2
Views
170
Suicide Discussion
explorer
E