I'm not very sociable, but if I remember a few years ago, when even my father, being invited to a wedding within the family, would take pains with me to refuse to drink alcohol.
The same thing happened to me in a course I did at a school, I refused to go to a beer party one day.
In fact, other people's impression of me is bad because I don't want to share a social space with alcohol. In reality, it has happened to me very rarely due to social phobia, but if I remember them well because they see it as a grievance, as an act of ingratitude.
In reality, it's been a long time since I stopped caring, I've never been able to drink alcohol and I can't stand its smell, it's the same with coffee, only that I accept it if I tried it as a child, a simple drop left in a glass , and I had to spit it out because my mouth was burning.
The whole world can be convinced that I won't drink alcohol.
//
Jo no sóc gaire sociable, pero si m'enrecordo de fa bastants anys, quan fins i tot el meu pare, al ser invitats en unes noces dins de l'àmbit familiar, s'emprenyava amb mi per negar-me a beure alcohol.
Em va passar el mateix en un curs que feía en una escola, em vaig negar a anar un día a una festa de la cervesa.
De fet la impressió de les altres persones cap a mi es dolenta pel fet de no voler compartir un espai social amb alcohol. En realitat m'ha passat molt poques vegades degut a la fóbia social, pero si les recordo bé perquè ho veuen com un greuge, com un acte de desagraïment.
En realitat fa temps que ja no m'importa, jo mai he pogut beure alcohol ni soporto la seva olor, em passa igual amb el café, només que l'acohol si el vaig provar de petit, una simple gota que quedava en un vas, i la vaig haver d'escupir perquè em cremava la boca.
Ja es pot emprenyar el món sencer amb mi que no prendré pas alcohol.