What I need when it happens to me is to isolate myself from everyone and relax, because it is due to anxiety.
I remember that I always started to see everything a bit blurry and curiously when people spoke to me they didn't do it in front of me but to the side (everything was like shifted a little to one side)... I asked one person (there for 2003-2004) that where he was talking I was in front of him and he looked at me surprised.
It wasn't until 2018 that it hit me really hard (lasted 15 days), I saw everything in a pink hue and didn't recognize my house, my room, or my personal belongings as mine . Everything was very strange.
But that's what I do, isolate myself from everything and everyone and wait... what I don't know will happen next time (because it will happen, that's for sure).
//
Jo el que necessito quan em passa és aïllar-me de tothom i relaxar-me, doncs es deu a l'ansietat.
M'enrecordo que sempre començava per veure-ho tot una mica borrós i curiosament la gent quan em parlava no ho feia davant meu sinó al costat (tot estava com desplaçat una mica cap a un costat)... li vaig preguntar a una persona (allà pel 2003-2004) que on parlava que jo estava davant seu i em va mirar estranyada.
No va ser fins el 2018 que em va agafar ben fort (em va durar 15 dies), ho vaig veure tot d'una tonalitat rosada i no reconeixia com a meus ni la meva casa, ni la meva habitació, ni els meus objectes personals. Tot era molt estrany.
Però es això el que faig, aïllar-me de tot i tothom i esperar.. el que no se que passarà la propera vegada (perque passarà, això segur).