B

babouflo201223

Member
Aug 18, 2024
82
Has anyone an idea of OD (or just big amount) of pills of Bromazepam (benzodiazepine), not to CTB but to sleep deeply many many hours to avoid thinking ? I want to know if there is a risk of damages to kidneys or liver for example. What could be the perfect quantity to just sleep deeply more than 12-15 hours and if possible without damages ?
 
KillingPain267

KillingPain267

Enlightened
Apr 15, 2024
1,051
I once slept about 48 hours with few breaks by drinking alcohol and taking Seroquel. Another time I think I slept what felt like 3 days. That was also by drinking and mixing with xanax. I totally lost sense of time after sobering up. I don't know about organ damage but when I sobered up, and realized I had time skipped, that alone was fucking scary as hell. It felt like amnesia and I got scared of myself. I gave up drinking completely due to that alone.

I don't recommend doing your plan. You cannot escape wakefulness short of inducing a coma (but some dream horrible things while in a coma). The only true escape is death. In the grave there is no thinking.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: babouflo201223
LunarLight

LunarLight

i'm a loser, a failure
Apr 3, 2024
1,233
I don't think you can get damage from bromazepam. I once took 20 6mg pills and slept like a baby.
 
  • Like
Reactions: babouflo201223
B

babouflo201223

Member
Aug 18, 2024
82
Je ne pense pas que le bromazépam puisse causer des dommages. J'ai pris une fois 20 comprimés de 6 mg et j'ai dormi comme un bébé.
Thank you ! And did you sleep a long time ? Do you remember that ?
 
B

babouflo201223

Member
Aug 18, 2024
82
Une fois, j'ai dormi environ 48 heures avec quelques pauses en buvant de l'alcool et en prenant du Seroquel. Une autre fois, je crois que j'ai dormi pendant 3 jours. C'était aussi en buvant et en prenant du Xanax. J'ai complètement perdu la notion du temps après avoir soûlé. Je ne sais pas pour les dommages aux organes, mais quand j'ai soûlé et que j'ai réalisé que j'avais sauté du temps, ça m'a fait peur. J'avais l'impression d'être amnésique et j'avais peur de moi-même. J'ai complètement arrêté de boire à cause de ça.

Je ne vous conseille pas de suivre votre plan. Vous ne pouvez pas échapper à l'état de veille, à moins de tomber dans le coma (mais certains rêvent de choses horribles pendant le coma). La seule véritable échappatoire est la mort. Dans la tombe, on ne peut pas penser.
Tu veux dire
Pas une nuit plus longue que d'habitude, non. Peut-être six heures.
Ok. Not enough fot me. I would like to sleep deeply at least 12-15 hours. Maybe taking more than you take...
Une fois, j'ai dormi environ 48 heures avec quelques pauses en buvant de l'alcool et en prenant du Seroquel. Une autre fois, je crois que j'ai dormi pendant 3 jours. C'était aussi en buvant et en prenant du Xanax. J'ai complètement perdu la notion du temps après avoir soûlé. Je ne sais pas pour les dommages aux organes, mais quand j'ai soûlé et que j'ai réalisé que j'avais sauté du temps, ça m'a fait peur. J'avais l'impression d'être amnésique et j'avais peur de moi-même. J'ai complètement arrêté de boire à cause de ça.

Je ne vous conseille pas de suivre votre plan. Vous ne pouvez pas échapper à l'état de veille, à moins de tomber dans le coma (mais certains rêvent de choses horribles pendant le coma). La seule véritable échappatoire est la mort. Dans la tombe, on ne peut pas penser.
The reason of coma was maybe the mix with alcohool ? I don't want to be drunk, just sleeping a long time (12-14 hours).
 
Last edited:
LunarLight

LunarLight

i'm a loser, a failure
Apr 3, 2024
1,233
Ok. Not enough fot me. I would like to sleep deeply at least 12-15 hours. Maybe taking more than you take...
Everybody is different, what makes you sleep longer may make me not sleep at all.
 
  • Like
Reactions: babouflo201223